tirsdag 21. desember 2010

Årets julekurver

Ikke at det blir så blendende vakkert, akkurat - men jeg synes nå at hvis man først skal ha juleløker så blir de finest om man tar litt mose og annet greisings og stapper det ned i en kurv eller potte eller noe, sammen. Jordklump med løk har jeg aldri hatt sansen for. Så, i år ble det nå det som var her akkurat på det tidspunkt jeg hadde tid - og fordelt på to kurver ble det sånn. Amaryllisen til venstre skal bli noe ferskenrosa men ser foreløpig flau hvit ut, og den til høyre skal etterhvert bli en RØD en. :)

4 kommentarer:

New Dawn sa...

Du bør så absolutt være fornøyd med disse :-) min løk sto i jord før hele dritten velta og deretter måtte klippes og havna i vann.
God jul Miamaria :-)

ToneM sa...

Flotte dekorasjoner!Riktig god jul til deg og dine!

Grethe sa...

Koselige julekurver du har laget! Minner meg om at jeg burde få gjort noe med mine amaryllis som står i potter og venter på å springe ut (den ene potta er rosa.........) ! Og hvordan har du laget den fine rammen rundt bildene?

Miamaria sa...

God jul til dere også! Foreløpig ser dekorasjonene fine ut ennå, ingen velt eller noe. :)

Grethe, ramma rundt bildet er bare utvisking i Photoshop, og den ramma som bloggen legger på alle bilder. :)