mandag 5. mars 2012

Avsløring! Det man ikke ser...

La ut et bilde i dag, som fikk mye skryt. Og joda, jeg liker bildet sjøl også, synes det ble fint og at jeg var heldig med det. Det dere ikke ser, er det som skjer i forkant. Bildet over her er ikke for å illustrere at jeg tok bildet i kajakk - dette er rett og slett første forsøk...

Her er neste forsøk, da rakk nå fotoapparatet å ta bilde før jeg snudde meg tilbake - men padleren hadde også rukket å padle foran sola og var på tur ut av bildet - i tillegg er det både uskarpt (ser veldig mye bedre ut i sånn her liten versjon) og skjevt...

Her er da tredje forsøk, og utgangspunktet for bildet jeg la ut. Her er padleren plassert som tenkt, men han padlet da veldig i nedoverbakke...

- Men om man retter litt opp, og beskjærer det litt i tillegg, så blir det altså et bilde man får skryt for. :) Det hadde nok ikke blitt særlig til skryt om jeg la ut første forsøk...

2 kommentarer:

Elsa sa...

Det ble et kjempeflott bilde. Du er en flink fotograf. Men så har du mange fine motiv også der oppe i Vestrålen:-)

Anne Kari sa...

Det ble et veldig bra resultat, da - og velfortjent skryt! Og så lærer man jo ved å prøve og feile. :) Glad du la ut alle, jeg!