fredag 24. juni 2011

Blomstrer 24. juni 2011

 Kosakkveronica er jo bare fin!

Denne lille, lysegule valmuen legger de fleste merke til. Knall lysegul.

Dette trodde jeg lenge var den derre toårige saken som dufter så godt. Men, den kommer jo igjen år etter år på nøyaktig samme plassen, og frør seg ikke heller. En eller annen floks? Er i hvert fall omklassifisert fra toårig til staude.

Fylt, blå geranium, fin.

Irisene har begynt å blomstre nå, sånn helt plutselig. Denne står ved drivhuset.

Duftende primula!

Denne luringen har jeg ganske nettopp (syntes jeg) erklært liv i, trodde den var gått ut i vinter. Plutselig står den der med blomster! Tøffing! (Basunblomst)

Forsvinningsprimulaen min, akkurat i gang.

Yndlings-akeleien.


 Et par speisal-gressløk fra Stephen.

Iris (clarkei?)
Strandkål

3 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Mye fint som blomstrer hos deg,
ønsker deg en fin hagehelg!

Sissel sa...

Hagen din er som en godteributikk! Så mye fint og så mye jeg har lyst på. Ha ei fin helg!

Unknown sa...

Ja den gule valmuen var veldig søt,
jeg er enig med Sissel det ser ut som en,,godteributikk..
God helg ,Marit.