lørdag 6. august 2011

Blomstrer 3. august 2011

Denne har jeg ikke sådd i år, heller ikke i fjor. Den kom likevel opp i grusen - og er veldig fin. :) Må ha sådd seg for to år siden, da hadde jeg den i krukke. Kult!

En søt geranium som dessverre er plassert midt inni noe store greier, så den vokser seg ikke helt til. Må få bedre vilkår etterhvert, den er jo hypersøt.

Denne her dukket uventet opp i det ene Magnarbedet. En ridderspore jeg overhodet ikke kan huske å ha sådd eller plantet. Men fin farge på den også.

Frodig i Magnarbedene for tiden. (Så må jeg huske å kappe den høye der før den frøer seg overalt.)

Helt inni genibedet kom der også opp en fin ridderspore. Dessverre bak så masse annet at den ikke vises særlig godt. Denne har jeg imidlertid plantet der, nå må jeg bare flytte den litt lenger fram så jeg får sett den bedre til neste år. Enda finere farge enn den forrige! :)

Ingen kommentarer: